face mist

hello dearie

nak tanya ni. dalam keadaan cuaca panas sekarang ini, elok tak kita guna face mist spray? tiba² saja berasa saya perlu lebih menitikberatkan penjagaan kulit wajah saya. nak jadi "panten" ni, haruslah cantik da bomb, kan? hehehe


macam ni ekkk nak pakai face mist spray ni??

any cadangan dari kawan² tak which face mist spray is suitable for combination skin type like me? saya nak pakai tapi ngak tahu mana sesuai.


Body Shop

L'Occitane

Evian. pernah nampak kat blog SiS aMie

pelbagai jenama face mist spray

plss guide me my dearie. mana tahu, sedikit sebanyak boleh buatkan saya tampak segar & menarik. .(ouh, sila jangan perasan aNoR) erk! perasan tak semua face mist spray yang saya tepek adalah berwarna pink. i like!!!

argh!!! mencik betul dengan minyak² di muka ini. apa patut saya buat untuk kurangkan penghasilan ia???

17 comments ♥ ♥:

Mrs. Amie said...

Dear.. kak Amie mmg pengguna setia Evian dr sekolah till now dan skrg dah membawak ke Qaira.. mmg u perlukan nie.. i mcm dah addicted to this! sbb, mesti ada...

Atiqah Adnan said...

heh saya pakai okie je.. muka segar lepas tu.. saya pakai natio dari sasa.. hee!

♥♥relyza♥♥ said...

sis amie,
katne ada jual ekk kak? tau tau...Qaira harus menjaga kecantikan dr kecil. ngeeeee

♥♥relyza♥♥ said...

atiqah adnan,
really? hrmmm kena cari juga 1 ni.

zielalala... said...

sy mmg guna evian dr study dulu..best sejuk je..i link u ya..link me too

♥♥relyza♥♥ said...

zielalala,
wah! dah 2org review ttg evian. mana nak cari neh??
okie dear...will link u back

zielalala... said...

dkt watson n guardian ade..kt sasa pn ade..

*~nadia~* said...

cam best je face mist L'occitane tuh anor

♥♥relyza♥♥ said...

zielalala,
ouh! harus terjah nanti.

♥♥relyza♥♥ said...

nadia,
aah kan. comey plak tu kaler pink. hehehe

Mrs. Amie said...

yer babe..any pharmacy ada jual..

REMEDY said...

ha...bab2 benda alah ni memang aku x tau nk comment...tapi apa sebenarnya tujuan penggunaan benda ni

*~nadia~* said...

tu la, perfume L'occitane mmg wangi & best. mesti face mist nih pn best. harus dibeli ni anor, jom!

♥♥relyza♥♥ said...

sis amie,
yes yes! nak cari nanti...

♥♥relyza♥♥ said...

remedy,
mcm body mist spray gak...bg segar & lembab kulit muka yg kering...hehe correct me if wrong

♥♥relyza♥♥ said...

nadia,
jom!jom!
bising la mr X aku. hahaha

Afieza Azmi said...

try guna Herbalife Face Quencher. i rasa this is much better than other brands. murah pun murah hehe