Alhamdullillah

happy Tuesday!



alhamdullillah..akhirnya saya bakal beralih angin dari company sekarang ke company baru. hari Jumaat yang berkat membawa berita gembira yang betul² buat saya tersengih tak henti². happy wooo dapat kerja baru with better offer, new environment & yang penting, NORMAL WORKING HOUR.

i couldn't thank person in-charge yang bagi saya peluang ini. dan juga kepada sahabat saya (u know who u r) yang sentiasa memberi semangat untuk saya bertahan. almost 2 years saya mencari² kerja lain yang lebih sesuai dengan saya. akhirnya peluang datang tahun ini. peluang yang tak mampu saya tolak. perancangan ALLAH, tiada siapa tahu. berkat bersabar & berusaha, ALLAH beri juga apa saya pinta selama ini. ya ALLAH, syukur sangat².

moral of story, bersangka baik sentiasa dengan ALLAH. ALLAH akan menguji hamba²NYA dengan ujian yang mampu kita hadapi. cara kita tangani setiap ujian tu saja menjadi kayu pengukur keimanan kita. setiap yang pahit pasti ada manisnya.

wish me luck with my new challenges. inshaaALLAH i will do my best.

0 comments ♥ ♥: